DeepPharma | Sposoby na problemy ze snem
1160
post-template-default,single,single-post,postid-1160,single-format-standard,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,transparent_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-11.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.3,vc_responsive

Sposoby na problemy ze snem

Kłopoty ze snem negatywnie wpływają na nasze funkcjonowanie – prowadzą do ciągłego zmęczenia i podenerwowania, braku energii, osłabiają koncentrację, a w dłuższej perspektywie także odporność.

Jeżeli problemem są trudności z zasypianiem, warto zastosować się do kilku wskazówek:

  1. Ograniczaj czas spędzony w łóżku.
  2. Nie próbuj zasnąć na siłę.
  3. Usuń zegarek z zasięgu wzroku w sypialni.
  4. Zmęcz się fizycznie późnym popołudniem.
  5. Unikaj kofeiny, nikotyny i alkoholu.
  6. Prowadź regularny tryb życia.
  7. Zjedz kolację 3 godziny przed snem i ewentualnie lekką przekąskę późnym wieczorem.
  8. Unikaj drzemek w ciągu dnia.
  9. Zastosuj Melatoninę fast – naturalny hormon snu, który skraca czas potrzebny do zaśnięcia.

 

Melatonina fast to innowacyjna forma melatoniny w postaci listków szybko rozpuszczalnych na języku. Opatentowana technologia zapewnia szybkie uwalnianie substancji aktywnej już w jamie ustnej. Stosuj codziennie Melatoninę fast na 15 minut przed snem. Uzupełnienie deficytu melatoniny poprawi jakość snu i zapewni Ci regeneracyjny sen. Wysypiaj się i dbaj o swoją odporność!